Artykuły o marce Fiat

Koncepcyjny Fiat Centoventi: „demokratyczna” odpowiedź na elektryczną mobilność.

Dodane przez | Fiat | Bez komentarza
  • Z okazji 120. urodzin marka Fiat prezentuje na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewie 2019 koncepcyjnego Fiata Centoventi – nowy kamień milowy w historii Fiata.
  • Będąca od zawsze pionierem demokratycznej mobilności, dzisiaj marka Fiat oferuje mobilne elektryczne rozwiązanie dostępne dla wszystkich.
  • „Demokratyzacja” jest częścią DNA marki: „The ABC of cars. Affordable But Cool„.
  • W modelu Fiat Concept Centoventi, to Klient może skonfigurować wnętrze, wybrać akcesoria i dostosować przestrzeń do swoich potrzeb tak, by stworzyć naprawdę wyjątkowy samochód.
  • Indywidualizacja idzie o krok dalej: modułowy zestaw akumulatorów Concept Centoventi umożliwia kierowcom zwiększenie zasięgu ze 100 do 500 km, dokupując lub wypożyczając po prostu dodatkowe akumulatory.
  • Fiat Concept Centoventi to „czyste płótno”. Jest produkowany w jednej wersji kolorystycznej nadwozia, które może być „pomalowane” za pomocą programu „4U”; Klient ma do wyboru 4 rodzaje dachu, 4 zderzaki, 4 rodzaje kołpaków i 4 folie zewnętrzne.
  • Mopar jest marką FCA działającą w zakresie usług, obsługi Klienta, oryginalnych części zamiennych i akcesoriów, która współpracuje z Fiatem w przygotowaniu Concept Centoventi. Mopar opracuje, wyprodukuje i zajmie się logistyką akcesoriów dla Fiata Concept Centoventi.
  • Fiat Concept Centoventi interpretuje według nowego klucza znane na całym świecie elementy stylistyki marki, które wyróżniają włoski design i kreatywność.

Więcej

Fiat świętuje 120 lat swojej historii podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego Genewa 2019.

Dodane przez | Fiat | Bez komentarza
  • Na genewskich Targach debiutuje nowa rodzina 500 „120th”, najbardziej elegancka i najlepiej skomunikowana ze światem z całej dotychczasowej oferty, uświetniająca 120 lat marki Fiat.
  • Dostępna dla modeli 500, 500X i 500L, nowa gama 120th” wyróżnia się nowym, ekskluzywnym dwukolorowym nadwoziem Tuxedo, które po raz pierwszy debiutuje w modelu 500X.
  • Dzięki aplikacji Apple CarPlay można sterować iPhonem® za pomocą ekranu dotykowego systemu Uconnect, mając dostęp do aplikacji Apple Maps, Apple Music, wysyłać i odbierać SMS-y, wykonywać połączenia telefoniczne i wiele innych czynności za pośrednictwem Siri® lub 7-calowego ekranu dotykowego.
  • W ofercie jest również Mopar Connect, innowacyjny zestaw usług z zakresu łączności zapewniających bezpieczeństwo oraz zdalne sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą smartfona.
  • W świetle reflektorów pojawia się także nowa seria specjalna Panda Connected by Wind będąca wynikiem współpracy marki Fiat i firmy Wind 3 Group i oferująca połączenie z Internetem 4G, zapewnione przez „WINDPACK”, umożliwiające jednoczesne podłączenie do 15 urządzeń i oferujące 50 GB Internetu miesięcznie.
  • Uzupełnieniem gamy jest Tipo Sport 5D, topowy model w gamie przygotowany we współpracy z marką Mopar, wyróżniający się oryginalnym biało-czarnym nadwoziem.

Więcej

Fiat po raz trzeci partnerem Fundacji „Maraton Warszawski”.

Dodane przez | Fiat | Bez komentarza
  • Trzeci rok z rzędu Fiat i Fundacja „Maraton Warszawski” łączą siły przy organizacji największych imprez biegowych w kraju: 14. PZU Półmaratonu Warszawskiego i 41. Maratonu Warszawskiego.
  • Fiat Tipo ponownie oficjalnym samochodem wiosennego półmaratonu w stolicy.
  • Fiat Tipo hatchback Street nagrodą w jesiennym biegu rozgrywanym na królewskim dystansie.
  • Tipo, bestseller Fiata dostępny w wersjach sedan, hatchback i Station Wagon oraz z sześcioma poziomami wyposażenia, kosztuje już od 48 100 zł.

Więcej

Nowa kampania reklamowa Fiata dla uczczenia zdobywców nagród Grammy 2019, Stinga i Shaggy’ego, za najlepszy album muzyki reggae.

Dodane przez | Fiat | Bez komentarza
Nowa reklama Fiata powstała dla uczczenia nagrody Grammy „Best Reggae Album”, przyznanej w tym roku duetowi Sting i Shaggy za ich album „44/876″ (Cherrytree/A&M/Interscope Records), zajmujący topowe miejsce na liście przebojów oraz jako zapowiedź nadchodzącej kampanii reklamowej prezentującej tych dwóch kultowych artystów i ich singiel „Just One Lifetime”. Więcej

Debiutuje nowa gama Tipo.

Dodane przez | Fiat | Bez komentarza
  • Rodzina Tipo jest teraz dostępna w wersjach Street, Mirror, S-Design i Sport, mogących sprostać potrzebom Klientów w każdym wieku, o różnych gustach i wymaganiach w zakresie mobilności.
  • Nowa wersja S-Design, w wersji 5-drzwiowej hatchback i kombi, będzie oferowana także z nowym lakierem w kolorze czerwonym Rosso Passione oraz nową, czarną kolorystyką wnętrza Total Black,podkreślającą sportowy charakter samochodu.
  • Powstała na bazie nowej wersji S-Design, wersja Sport oferuje specjalne elementy stylistyczne, jak aerodynamiczny sportowy zderzak przedni, zewnętrzne spoilery boczne i tylny na dachu oraz tylny zderzak z dyfuzorem.
  • Tipo Mirror jest przeznaczony dla rodzin, dla których szczególnie ważna jest łączność ze światem.
  • Tipo Street to idealna odpowiedź dla młodych, którzy wybierają samochód zwracając uwagę na jego dynamikę, styl i przystępną cenę.
  • Tipo jest liderem w swoim segmencie we Włoszech, a także drugim najbardziej globalnym modelem w gamie Fiata, którego 70% egzemplarzy jest sprzedawanych poza granicami Włoch.
  • Nowe wersje Fiata Tipo S-Design i Sport będą dostępne w Polsce od połowy marca 2019 a zmówienia ruszają już od 20 lutego br.

Więcej

Nowy Fiorino zdobywcą tytułu „Volant d’Or” w Tunezji.

Dodane przez | Fiat | Bez komentarza
30 stycznia br. odbyła się uroczystość wręczenia nagród pierwszej edycji konkursu „Volant d’Or” zorganizowanego przez specjalistyczny magazyn „Tunisie Auto”.Nagrodzono najlepsze marki samochodów osobowych i dostawczych sprzedawanych w Tunezji, jeśli chodzi o osiągi i zadowolenie Klientów.
Ankiety online przesłało około 6000 Czytelników.
Więcej