Fiat świętuje 120 lat swojej historii podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego Genewa 2019.

Dodane przez 28/02/2019 Fiat Bez komentarza Tagi:
  • Na genewskich Targach debiutuje nowa rodzina 500 „120th”, najbardziej elegancka i najlepiej skomunikowana ze światem z całej dotychczasowej oferty, uświetniająca 120 lat marki Fiat.
  • Dostępna dla modeli 500, 500X i 500L, nowa gama 120th” wyróżnia się nowym, ekskluzywnym dwukolorowym nadwoziem Tuxedo, które po raz pierwszy debiutuje w modelu 500X.
  • Dzięki aplikacji Apple CarPlay można sterować iPhonem® za pomocą ekranu dotykowego systemu Uconnect, mając dostęp do aplikacji Apple Maps, Apple Music, wysyłać i odbierać SMS-y, wykonywać połączenia telefoniczne i wiele innych czynności za pośrednictwem Siri® lub 7-calowego ekranu dotykowego.
  • W ofercie jest również Mopar Connect, innowacyjny zestaw usług z zakresu łączności zapewniających bezpieczeństwo oraz zdalne sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą smartfona.
  • W świetle reflektorów pojawia się także nowa seria specjalna Panda Connected by Wind będąca wynikiem współpracy marki Fiat i firmy Wind 3 Group i oferująca połączenie z Internetem 4G, zapewnione przez „WINDPACK”, umożliwiające jednoczesne podłączenie do 15 urządzeń i oferujące 50 GB Internetu miesięcznie.
  • Uzupełnieniem gamy jest Tipo Sport 5D, topowy model w gamie przygotowany we współpracy z marką Mopar, wyróżniający się oryginalnym biało-czarnym nadwoziem.

Fiat wybrał prestiżową scenę Salonu w Genewie, aby zaprezentować nową rodzinę 500 „120th”, najbardziej elegancką i najlepiej skomunikowaną ze światem z całej dotychczasowej oferty. Dostępna dla modeli 500, 500X i 500L nowa gama świętuje 120. rocznicę powstania marki Fiat, krok milowy osiągnięty przez nielicznych producentów samochodów na całym świecie. Jednocześnie zapisuje nowy rozdział księgi poświęconej łączności ze światem, który kontynuuje społecznościowy i technologiczny wymiar, rozpoczęty w 2018 roku poprzez rodzinę 500 Mirror.
W Genewie publiczność może poznać koncepcję łączności ze światem, która według Fiata powinna być zawsze prosta, demokratyczna, bezpieczna i intuicyjna. Są to przecież fundamenty tradycji Fiata: oferowanie wszystkim innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które są przyjazne dla użytkownika i mogą sprostać współczesnym wymogom codziennej mobilności, gdyż uwzględniają coraz większy nacisk społeczeństwa na bezpieczeństwo i komunikację.

Tak wiele się zmieniło od tamtej odległej w czasie daty 11 lipca 1899 r., dnia założenia „Società Anonima Fabbrica Italiana di Automobili Torino”, ale pozostała niezmienna filozofia tworzenia samochodów i sposób ich postrzegania, stając się charakterystyczną cechą marki obecnej na całym świecie.
Szwajcarskie wydarzenie jest również świadkiem debiutu nowej Pandy Connected by Wind, będącej wynikiem współpracy marki Fiat i firmy Wind 3, włoskiego lidera w sektorze telekomunikacji i stanowiącej kolejny przykład „łączności ze światem według Fiata” i jego sposobu obcowania z samochodem: zawsze skomunikowany ze światem, zawsze z obecnymi trendami i zawsze bezpieczny.

Rodzina 500 „120th”, najlepiej skomunikowana ze światem i najelegantsza seria w historii.
Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem światowej premiery nowej gamy, stworzonej dla uczczenia 120. rocznicy powstania marki Fiat, którą publiczność może podziwiać na przykładzie trzech modeli: 500X „120th” z silnikiem 1.0 FireFly Turbo o mocy 120 KM, 500 „120th” z silnikiem 0.9 Twin Air o mocy 85 KM i 500L „120th” z silnikiem 1.3 Multijet o mocy 95 KM.
Te trzy auta wyróżniają się wyrafinowanym dwubarwnym nadwoziem Tuxedo (w kolorze biało-czarnym), które po raz pierwszy debiutuje w modelu 500X.

Tuxedo nawiązuje do prestiżowego smokingu i zawiera ekskluzywną obudową kluczyka, stylowe akcenty w kolorze miedzi i elegancki wystrój wnętrza. W tym eleganckim „stroju” dumnie prezentuje się specjalne logo Fiata z napisem „120th” w połączeniu ze znanym symbolem łączności lub streamingu. Nowa rodzina 500 „120th” oferuje w standardzie system multimedialny Uconnect 7″ HD LIVE z dotykowym ekranem  z integracją Apple CarPlayTM i kompatybilny z Android AutoTM.
Dzięki aplikacji Apple CarPlay można sterować iPhonem® za pomocą ekranu dotykowego systemu Uconnect, mając dostęp do aplikacji Apple Maps, Apple Music, wysyłać i odbierać SMS-y, wykonywać połączenia telefoniczne i wiele innych rzeczy za pośrednictwem Siri® lub 7-calowego ekranu dotykowego.
Dostępny jest również Android AutoTM, który integruje telefony z Androidem z ekranem dotykowym systemu Uconnect®. Nowa funkcja ułatwia użytkownikowi korzystanie z pełnej łączności, trzymając jednocześnie bezpiecznie ręce na kierownicy.

Nowy Fiat 500X „120th”.
Po raz pierwszy włoski crossover marki Fiat prezentuje dwukolorowe nadwozie: czarującą kombinację kolorystyczną Tuxedo w biało-czarnych barwach, która podobnie, jak prestiżowy smoking, jest dostępna w innych odcieniach, jak elegancki kolor Pearl Tuxedo (bialy perłowy i czarny) i Silver Tuxedo (srebrnoszary i czarny).
Nadwozie Tuxedo wyróżniają ponadto czarne oprawy lusterek, listwy boczne w kolorze Cinema Black, chromowane listwy podokienne oraz 16″ (lub na zamówienie 17″) felgi aluminiowe z czarnym wykończeniem. Z przodu wyróżniają się reflektory Full LED, które zapewniają do 160% większą moc od lamp halogenowych, są bezpieczniejsze i mniej energochłonne (-66%).
Ekskluzywny charakter odnajdujemy też we wnętrzu, gdzie fotele z elementami wykończenia w kolorze miedzi idealnie łączą się z akcentami stylistycznymi, jak czarny pas deski rozdzielczej i podłokietniki drzwi pokryte skórą ekologiczną. Wyszukany, miejski model 500X „120th” jest również bardzo wygodny dzięki bogatemu seryjnemu wyposażeniu, które obejmuje czujniki zmierzchu i deszczu oraz czujniki parkowania.
Dwa dostępne silniki benzynowe zapewniają wysoki komfort jazdy: silnik 1.0 FireFly Turbo o mocy 120 KM oraz silnik 1.6 E-torq o mocy 110 KM. Gama kolorów oferuje następujące kolory: biały Gelato White, biały perłowy Pearl White, srebrny Silver Grey i czarny Cinema Black, wszystkie z deską rozdzielczą w kolorze nadwozia, a także ekskluzywne dwukolorowe wersje Pearl Tuxedo i Silver Tuxedo, z czarną deską rozdzielczą i czarnymi elementami wykończenia.

Fiat 500 „120th”.
Również kultowa 500 pojawia się w nowej charakteryzacji „120th”, dumnie prezentując nowy, dwukolorowy „smoking” Tuxedo (czarno-biały) o nowych, jeszcze bardziej eleganckich liniach, podkreślonych przez chromowane listwy progowe, 16″ felgi aluminiowe z wykończeniem w kolorze miedzi i czarnym dachem (ten sam odcień stosowany jest dla kabrioletu w wersji z miękkim dachem).
Tę samą elegancję odnajdujemy we wnętrzu, w którym wyróżniają się czarna deska rozdzielcza i ekskluzywna prążkowana tapicerka foteli (czarna z pionowymi pasami). Górna część foteli wykonana jest ze skóry ekologicznej, z wyhaftowanym logo „500″.
Fiat 500 „120th” oferuje w standardzie światła przeciwmgielne, kanapę tylną dzieloną 50/50, spersonalizowane dywaniki welurowe i jest dostępny w wersjach hatchback oraz kabriolet. Nowy model może będzie wyposażony w silnik 1.2 o mocy 69 KM. Fiat 500 „120th” jest dostępny w następujących kolorach: szary Cortina Grey, szary Carrara Grey, czarny Vesuvius Black, biały Ice White (lakier trójwarstwowy) i biały Gelato White.

Fiat 500L „120th”.
Nowa rodzina Fiata 500 została uzupełniona o 500L „120th”, również z eleganckim dwukolorowym nadwoziem Tuxedo (czarno-białym) wzbogaconym czarnym wykończeniem Myron na zderzakach, listwach progowych,17″ felgach aluminiowych z błyszczącymi czarnymi akcentami oraz chromowanymi detalami umieszczonymi na grillu przednim.
Wyszukany charakter oferuje także wnętrze, z eleganckim pasem deski rozdzielczej i ekskluzywnymi fotelami z tapicerką z szarej tkaniny i czarnej skóry ekologicznej, z przeszyciami w kolorze miedzianym i logo „500″. Ponadto, Fiat 500L „120th” oferuje w standardzie światła przeciwmgielne, czujniki zmierzchu i deszczu oraz tylne czujniki parkowania. Jeśli chodzi o jednostki napędowe, klienci mogą wybrać benzynowy silnik 1,4l o mocy 95 KM z sześciostopniową manualną skrzynią biegów lub silnik Diesla 1.6l o mocy 120 KM połączony z manualną 6-biegową skrzynią biegów.
Klienci mają do dyspozycji nie tylko dwukolorowe nadwozie Tuxedo, ale również kolory, jak: biały Gelato White, czarny Cinema Black, szary Maestro Grey i szary Moda Gray oraz kombinacje kolorystyczne Maestro Tuxedo ( szary Maestro Grey z czarnym dachem) lub Moda Tuxedo (szary Moda Grey z czarnym dachem).

UconnectTM 7″HD LIVE z ekranem dotykowym z Apple CarPlay i kompatybilnym Android AutoTM*
Nowoczesny, innowacyjny Uconnect 7″ HD LIVE z ekranem dotykowym, który może zostać zintegrowany z Apple CarPlay i jest kompatybilny z Android Auto TM, montowany jest w standardzie we wszystkich 500 „120th”, dzięki czemu każda wyprawa jest wyjątkowym i wciągającym doznaniem. Ten najnowszej generacji system UconnectTM z 7-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości posiada system Bluetooth z zestawem głośnomówiącym, streaming audio, czytnik SMS oraz funkcję rozpoznawania głosowego, porty USB oraz sterowanie na kierownicy.
Ponadto, w ramach UconnectTM usług LIVE, podstawowymi cechami systemu UconnectTM jest możliwość integracji z Apple CarPlay – najbezpieczniejszym i najinteligentniejszym sposobem korzystania z iPhone’a podczas jazdy oraz kompatybilność z Android AutoTM.
Apple CarPlay umożliwia użytkownikowi wyświetlenie optymalnych wskazówek, uzależnionych od ruchu, wykonywanie połączeń, wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych i słuchanie muzyki, pozostając ciągle skupionym na jeździe.  Apple CarPlay umożliwia również korzystanie z innych aplikacji, jak Messages, Audiobooks oraz Apple Podcasts, obsługuje również Siri i jest specjalnie zaprojektowany do prowadzenia samochodu. Ponadto, system jest kompatybilny z Android AutoTM, który umożliwia pozostanie w ekosystemie Android nawet podczas jazdy, poprzez projekcję aplikacji i usług na ekran centralnego wyświetlacza i zaprojektowany jest tak, by zapewnić łatwy i bezpieczny dostęp do informacji podczas jazdy.  Kierowca może korzystać z Google MapsTM lub Waze, aby uzyskać wskazówki na temat trasy i mieć łatwy dostęp do utworów muzycznych, treści multimedialnych oraz ulubionych komunikatorów.
Więcej informacji na temat kompatybilności z Android Auto dostępnych jest na stronie support.google.com/androidauto.

*Android Auto, Google Play i Google Maps to zastrzeżone znaki towarowe Google LLC.
Apple CarPlay to zastrzeżony znak towarowy Apple Inc
.

Mopar® Connect: zdalne połączenie, maksymalne zabezpieczenie.
Ciągle w pogoni za najbardziej zaawansowanymi systemami łączności, na zamówienie we wszystkich samochodach nowej 500 „120th” dostępny jest Mopar® Connect, innowacyjny zestaw połączonych usług, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i zdalnej kontroli samochodu w rzeczywistym czasie za pośrednictwem smartfona. Jest on zintegrowany z usługami Uconnect LIVE, dzięki czemu uzyskuje dodatkowe funkcje: pomoc drogową, również w razie wypadku, lub zlokalizowanie skradzionego samochodu. Ponadto, można też zdalnie sterować niektórymi funkcjami, jak na przykład zamykanie i otwieranie drzwi czy wysyłanie ostrzeżenia, gdy samochód przekracza określony limit prędkości lub opuszcza strefę wcześniej zdefiniowaną na mapach.  Wreszcie Mopar® Connect umożliwia wyświetlenie na swoim smartfonie położenia zaparkowanego samochodu oraz informacji na temat stanu pojazdu.

Panda Connected by Wind w prędkości 4G świętuje 120 lat historii Fiata.
W Genewie debiutuje również nowa seria specjalna Pandy Connected by Wind, wynik współpracy marki Fiat i Wind, jednej z marek Wind Tre, będącej we Włoszech liderem w branży telefonii komórkowej oraz jednym z głównych operatorów telefonii stacjonarnej. Sprzedawany we Włoszech począwszy od kwietnia samochód wyróżnia się nowym, zmienionym nieco wyglądem, kompletnym wyposażeniem i przede wszystkim łącznością internetową 4G, dzięki „WINDPACK”.
Z okazji 120. urodzin marka Fiat, będąca od 20 lat blisko potrzeb rodzin, we współpracy z Wind, proponuje Klientom nowej serii specjalnej możliwość stałego połączenia z siecią Wind Tre, również podczas jazdy, dzięki ruterowi Wi-fi oraz karcie SIM Wind z 50 GB na miesiąc.  Seria specjalna Pandy Connected by Wind wyposażona jest w ruter Wi-Fi „Linkzone 4G”, który umożliwia jednoczesne połączenie aż do 15 urządzeń, przy maksymalnej, dostępnej prędkości. Jest to właściwość technologiczna, która jeszcze bardzie podkreśla społeczny wymiar związany z modelem Panda. Dzięki mobilnemu ruterowi Wi-Fi, Panda Connected by Wind staje się doskonałym hot-spotem, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania czy napędu. Po uruchomieniu, tworzy bezprzewodową sieć umożliwiającą każdemu kompatybilnemu urządzeniu z technologią Wi-Fi korzystanie z Internetu, pobieranie plików i muzyki, udostępnianie zdjęć i dokumentów oraz obsługiwanie wiadomości poczty elektronicznej. Oprócz tego, hot spot umożliwia korzystanie z aplikacji Uconnect wraz z wszystkimi jej funkcjami, począwszy od wbudowanej nawigacji Waze, poprzez streaming muzyki i internetowego radia, wykorzystując przesyłanie danych z oferty przeznaczonej dla Pandy connected by Wind. Za pośrednictwem interfejsu web, w łatwy i szybki sposób można zarządzać wszystkimi zaawansowanymi ustawieniami. Ponadto, po wyjściu z samochodu, ruter Wi-Fi można zabrać ze sobą i korzystać w ten sposób z łączności, gdziekolwiek się jest: nad morzem, w górach czy na siłowni można korzystać z Internetu, oglądać filmy i słuchać swojej ulubionej playlisty. Urządzenie ma wbudowaną baterię i może być doładowane również przez specjalny uchwyt zamocowany w gniazdku 12V samochodu. W doskonałej harmonii z pojęciem wolności kojarzonej z Fiatem Panda, na terenie Unii Europejskiej będzie można również korzystać z międzynarodowych usług roamingu. A więc Nowa Panda Connected by Wind podąża dalej drogą technologii przyjaznej użytkownikowi, zainicjowaną w zeszłym roku przez Pandę Waze, najbardziej „social” miejski samochód w historii oraz pierwsze auto w segmencie, które zaoferowało integrację słynnej aplikacji nawigacyjnej Waze z aplikacją „Panda Uconnect”.
Panda Connected by Wind z pewnością przyczyni się do umocnienia pozycji modelu, jako lidera – tylko we Włoszech, od 2012 roku jest to najlepiej sprzedawanym samochodem w historii – i poszerzenia ogromnej społeczności składającej się z 7,5 miliona właścicieli i fanów Fiata Pandy, którzy od 1980 roku aż po dziś dzień wybierają ja, jako symbol „wolności na czterech kółkach”.
Znakiem szczególnym Pandy Connected by Wind są: specjalne logo z jubileuszowym numerem „120″, napis „Connected by Wind”, czarna, błyszcząca płyta osłonowa, klamki drzwi oraz dwukolorowe 15″ obręcze kół. A żeby podkreślić jego wyjątkowość, prezentowany na Salonie egzemplarz występuje w białym kolorze nadwozia zestawionym z dwoma ekskluzywnymi opcjami: czarnym dachem i pomarańczowymi obudowami lusterek, kolorami, które wyróżniają markę Wind. We wnętrzu czuć powiew młodzieżowego i świeżego stylu, dzięki czarnej, tkaninowej tapicerce siedzeń ozdobionej kontrastowymi biało-zielonymi przeszyciami, dostępności Radia U-Connect Mobile oraz specjalnego uchwytu na smartfon, by ciągle – jeszcze bardziej niż kiedykolwiek – pozostawać w łączności ze światem. Panda Connected by Wind wyposażona jest w silnik 1.2 o mocy 69 KM.

Tipo Sport, jeszcze piękniejsze i dynamiczniejsze niż kiedykolwiek.
Na szwajcarskim Salonie pojawi się również pięciodrzwiowy Tipo Sport w topowej wersji gamy, opracowany we współpracy z Mopar. Debiutuje on w wyrafinowanym, białym kolorze nadwozia z kontrastowym czarnym dachem.
Wyposażony w silnik 1.6 Multijet o mocy 120 KM z automatyczną skrzynią biegów DCT, w Genewie Fiat Tipo Sport prezentuje się w eleganckiej odsłonie, w której szykowna pastelowa biel nadwozia została zestawiona z kontrastowym czarnym dachem (na zamówienie). Czarny kolor pojawia się również na obudowach lusterek wstecznych oraz na klamkach drzwi. Wiele elementów nawiązuje do świata sportu. Są to m. in.: nowe przednie i tylne sportowe zderzaki, zewnętrzne listwy progowe, spojler na dachu oraz jedyna w swoim rodzaju ramka świateł przeciwmgielnych. Dopełnieniem sportowego wyglądu są czarne, błyszczące 18-calowe, diamentowane obręcze kół (opcja Mopar) oraz duży przedni grill i reflektory Bi-Xenon, które zapewniają o 30% lepsze oświetlenie niż reflektory halogenowe. Taki sam ekskluzywny charakter odnajdziemy we wnętrzu, w którym czarne elementy wykończeniowe wpasowują się w klimat foteli pokrytych tkaniną i skórą z eleganckimi podwójnymi przeszyciami. Wreszcie, oferowany w standardzie system UconnectTM 7″ HD LIVE z dotykowym ekranem, zintegrowany z Apple CarPlay i kompatybilny z Android Auto, zapewnia stałą łączność ze światem zewnętrznym podczas prowadzenia samochodu.
Nawiasem mówiąc, Tipo w wersji Sport był samochodem numer 500 000, który zjechał z linii produkcyjnej, potwierdzając tym samym sukces modelu. W zaledwie trzy lata od wejścia samochodu na rynek, stał się on liderem w swoim segmencie we Włoszech, znalazł się na liście top 10 w czterech europejskich krajach,  a także jest drugim najbardziej globalnym modelem w gamie Fiata, którego ponad 70% samochodów sprzedawanych jest poza granicami Włoch. Nowa gama Tipo składa się z trzech wersji nadwozia (sedan, hatchback i Station Wagon) oraz poziomów wyposażenia (Pop, Street, Mirror i nowy S-Design i Sport), które zaspokoją potrzeby bardzo zróżnicowanej Klienteli pod względem wieku, gustów i potrzeb w zakresie mobilności. Modele S-Design i Sport zaprojektowano z myślą o młodych, dynamicznych kierowcach, dla których ważny jest atrakcyjny wygląd i którzy poszukują samochodu o silnym, sportowym charakterze. Wersja Mirror przeznaczona jest dla Klientów, którym zależy na przestronności i modułowości oraz zainteresowanych stałą łącznością ze światem, natomiast Tipo Street skierowany jest do młodzieży stawiającej na atrakcyjny styl, przestronność i wygodę, z których rodzina Tipo jest doskonale znana. Innymi słowy, model odzwierciedla cechy szczególne charakteryzujące markę Fiat – praktyczność, prostotę i wyrazisty charakter. Dlatego każdy z 500 000 wyprodukowanych samochodów Tipo to rodzaj szytego na miarę stroju, potrafiącego spełnić wszystkie potrzeby Klienta związane z mobilnością i upodobaniami.

Oryginalne akcesoria zaprojektowane przez Mopar dla modeli Fiata.
Na stoisku Fiata prezentowane będą również oryginalne akcesoria zaprojektowane przez Mopar. Te najwyższej jakości produkty harmonijnie współgrają z charakterystyką techniczną i stylistyczną różnych modeli, umożliwiając ich dowolną indywidualizację. Te zaliczane do klasy Premium produkty obejmują przede wszystkim zestaw Carbon Sport, przeznaczony do modelu Tipo, z elementami „Piano Black”, jak również przeznaczony do 500X Dark Pack, stworzony przez Mopar, by podkreślić elegancję, design i sportowy styl włoskiego crossovera Fiata. Generalnie, Dark Pack nadaje samochodowi intrygujący, sportowy wygląd, dzięki specjalnemu odcieniowi lakieru Monster Matte black zdobiącemu obudowy lusterek, wąsy na przedzie maski, klamki, klamkę bagażnika oraz listwy wewnętrzne tylnych świateł. Pakiet obejmuje również filtr przeciwpyłkowy Prime Parts, natomiast na zamówienie dostępne są 18-calowe obręcze kół Jet Black.

FCA Bank na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie
Również w tym roku, na Salonie Samochodowym w Genewie, na stoiskach marek Fiat Chrysler Automobiles, obecny jest FCA Bank. Dzięki specjalnie przygotowanym stanowiskom i obecności specjalistów ds. finansów, odwiedzający będą mogli zapoznać się z licznymi, opracowanymi dla poszczególnych rynków przez FCA Bank oraz spółkę zależną Leasys ofertami, by zaspokoić wszelkie potrzeby z zakresu mobilności.
FCA Bank oferuje produkty finansowe i ubezpieczeniowe, by wesprzeć sprzedaż prestiżowych marek samochodowych w 17 krajach europejskich i w Maroku w sposób bezpośredni lub za pośrednictwem filii. W Szwajcarii, bank reprezentowany jest przez FCA Capital Suisse SA. Programy kredytowe, leasingi, wypożyczenia oraz finansowanie programów mobilności oferowanych przez FCA Bank są odpowiednio opracowane dla sieci sprzedaży, klientów prywatnych oraz flot samochodów firmowych. Więcej informacji dostępnych jest na stoiskach grupy FCA lub na stronach: www.fcabankgroup.com – www.leasys.com – www.fcacapital.ch

Styl życia.
Na Salonie Samochodowym w Genewie, grupa FCA prezentuje stworzone we współpracy z różnymi firmami nowe projekty licencyjne, których celem jest zapewnienie rozpoznawalności marek również poza światem motoryzacji.  Są to ekskluzywne produkty, powstałe z okazji urodzin Fiata, bardzo charakterystyczne dla marki i prezentujące wartości leżące u podstaw brandu. Na stoisku Fiata odwiedzający mogą podziwiać kolekcję torebek Gabs, poświęconą kultowemu Fiatowi 500, która pojawia się w nowej, kolorowej odsłonie kapsułowej kolekcji „SS19″, symbolizującej wartości wyznawane przez Fiata i Gabs: styl, design, kolor i rozpoznawalność Made in Italy.
Swoje miejsce znalazł również temat „500 Happy People” w postaci serii plakatów do wydruków w stylu kreskówek, które pokazują emocje związane z podróżami. Wreszcie, nowa kolekcja produktów dostępnych u Dealerów Fiata, „sławi” słynny skrót nazwy marki (Fabbrica Italiana Automobili Torino), natomiast, tylko na Salonie Samochodowym w Genewie dostępna będzie limitowana edycja koszulek „FIAT Centoventi – made in FIAT”.

 

fiatpress.pl