

System poprawiający stabilność na zakrętach (Torque Vectoring Control) stale rozkłada moment obrotowy silnika pomiędzy przednie koła, dostosowując ich pracę do nawierzchni i warunków drogowych. Ten zaawansowany system reaguje 100 razy na sekundę, zapewniając precyzyjne prowadzenie i dobre trzymanie się drogi. Więcej
Neuburg nad Dunajem/Zell am See, 12 grudnia 2018 r. Dla odmiany inny sport motorowy. Nigdy wcześniej wyścigowe samochody Audi biorące razem udział w jednej imprezie nie różniły się od siebie tak bardzo jak teraz, gdy ścigać się będą po śniegu i lodzie. 19 i 20 stycznia 2019, podczas GP Ice Race w austriackim Zell am See, po raz pierwszy na tak śliską nawierzchnię wyjedzie Daniel Abt w jego w pełni elektrycznym bolidzie Audi e-tron FE04, a obok niego pojawi się mistrz DTM René Rast za kierownicą Audi RS 5 DTM.