

Ingolstadt, 8 kwietnia 2014 r. Przed sezonem 2014, Audi miało do rozwiązania szczególnie trudne zadanie. Nigdy, od kiedy w 1999 Audi rozpoczęło starty z prototypami Le Mans, przepisy bezpieczeństwa nie były nigdy tak surowe, samochód wyścigowy nie był tak skomplikowany i jednocześnie nie mógł być tak lekki jak w tym roku.
Ingolstadt, 12 lutego 2014 r. To powrót znanej nazwy: Audi prezentuje S1 i S1 Sportback, nowe, topowe modele kompaktowej serii A1. Zamontowany w nich silnik 2.0 TFSI generuje moc 170 kW (231 KM) i moment obrotowy 370 Nm. Stały napęd na cztery koła quattro i pieczołowicie przeprojektowane podwozie, niezależnie od sytuacji przenoszą siły napędowe na jezdnię. Dzięki swej dynamice, Audi S1 i S1 Sportback plasują się w ścisłej czołówce swojej klasy.
Ingolstadt, 19 grudnia 2013 r. Podczas światowej premiery nowego modelu R18 e-tron quattro, Audi zaprezentowało kolejną, zastosowaną w nim nowinkę techniczną. W roku 2014, samochody wystawione przez koncern z Ingolstadt do 24-godzinnego wyścigu w Le Mans i do innych wyścigów serii FIA – WEC, po raz pierwszy będą wyposażone w światła laserowe.
Ingolstadt, 13 grudnia 2013 r. Nazwa pozostaje niezmieniona, ale rozwiązania techniczne są zupełnie nowe. W sezonie 2014, Audi zaprezentuje na torze nowy bolid Le Mans 1 (LMP1). Po raz kolejny w pojeździe typowo sportowym zastosowano szereg rozwiązań technicznych, które z powodzeniem można montować w autach produkcji seryjnej. Wystawiając do rywalizacji nowe wyścigowe auto, cztery ringi zamierzają ponownie wygrać cykl wyścigów Długodystansowych Mistrzostw Świata (FIA World Endurance Championship) i odnieść kolejny sukces w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans.