- Swoje święto obchodzi dzisiaj zarówno ikona Fiata, jak i słynny model 500 Jolly Spiaggina, świętujący w tym roku 60. urodziny, seria specjalna legendarnej „500″ i symbol „Dolce Vita”.
- W związku z podwójnym świętem, marka Fiat przedstawia nową 500 „Spiaggina ’58”, ekskluzywną serię specjalną o wyjątkowo eleganckim designie i bogatym wyposażeniu w standardzie.
- Wyprodukowana w limitowanej edycji 1958 sztuk, nowa „Spiaggina” 58″ jest prawdziwie kultowym samochodem potwierdzającym sukces Fiata 500: jego ciągłą ewolucję poprzez nowe interpretacje, dzięki 30 seriom specjalnym cieszącym się w ostatnich 11 latach ogromnym sukcesem.
- Drugim urodzinowym prezentem dla Fiata jest zachwycający spot reklamowy do muzyki „Volare”, włoskiego szlagiera wszech czasów w wykonaniu Domenico Modugno, zaprezentowanego po raz pierwszy na festiwalu Sanremo w 1958 roku.
- Dla podkreślenia tej wyjątkowej okazji, Garage Italia i firma projektowa Pininfarina przygotowały własny projekt kreatywny opracowany na bazie 500C: fascynujący showcar „Spiaggina by Garage Italia”, oferujący unikalne, wyrafinowane rozwiązania, które reinterpretują ducha tamtych lat we współczesnym stylu.
Artykuły o marce Fiat
- W lipcu ruszą zamówienia na nową wersję specjalną Pandy – Waze, będącą kolejnym kamieniem milowym w bogatej w rekordy historii modelu Panda.
- Panda Waze jest pierwszym miejskim samochodem noszącym nazwę Waze, dzięki integracją z aplikacją Waze, jest najbardziej „social” Pandą w historii.
- Waze to dużo więcej niż tylko nawigacja: pomaga ominąć korki, prowadzi do najbliższej stacji benzynowej i przypomina też, gdzie zaparkowałeś.
- Na zewnątrz Cross, w środku „social” i technologia – to cechy charakteryzujące Pandę Waze.
- Opracowana przez Mopar® integracja pomiędzy aplikacją Waze i „Panda Uconnect” pozwala ominąć nadmierny ruch, jadąc szybszą trasą, dzięki podpowiedziom społeczności przesyłanym w czasie rzeczywistym i natychmiastowemu dostosowaniu trasy, jak również wielu innym funkcjom.
- Fiat Panda jest miejskim samochodem najlepiej sprzedawanym w Europie nieprzerwanie od 14 lat i bezdyskusyjnym liderem sprzedaży we Włoszech.
- W pierwszych czterech miesiącach 2018 roku, Fiat Panda, wraz z Fiatem 500, zdominowały swój segment w Europie, z udziałem w rynku równym 28,4%, a we Włoszech sama Panda może poszczycić się udziałem bliskim 40%.
- Serie specjalne 500X Mirror, 500L Mirror i 500 Mirror wykorzystują najnowsze nowinki technologiczne łączące smartfon z systemem multimedialnym Uconnect.
- System UconnectTM 7″ HD Live (z dotykowym ekranem o wysokiej rozdzielczości) oferuje zintegrowanie z Apple CarPlay oraz kompatybilność z Android AutoTM, umożliwiającymi skopiowanie zawartości smartfonu na ekranie samochodu, dzięki czemu kierowca może mieć ciągle ręce na kierownicy i bezpiecznie prowadzić samochód, będąc cały czas w kontakcie ze światem.
- Trzy serie specjalne Mirror wyróżniają się niebieskim kolorem, a swoją estetyką nawiązują do świata nowoczesnej technologii i łączności.
- Całkowicie nowa 500X Mirror charakteryzuje się nowym, matowym lakierem Blue Jeans, satyno-chromowanymi detalami, znaczkiem „Mirror” na słupku, 17-calowymi felgami aluminiowymi w czarnym matowym kolorze oraz biksenonowymi reflektorami przednimi. Wnętrze samochodu zdobi oryginalny pas deski rozdzielczej w matowym kolorze Blue Jeans oraz nowa tapicerka z fotelami ozdobionymi granatowymi przeszyciami.
- Tylko w 500L Mirror występuje nowy lakier Blue Venezia, szary dach Maestro, chromowane detale, logo „Mirror” na słupku, światła przeciwmgielne i 16- calowe felgi aluminiowe.
- Przeznaczona dla Klientów ceniących nowoczesne rozwiązania, 500 Mirror będzie dostępna we wszystkich kolorach gamy 500, a ponadto w niebieskim kolorze Italia. Nowa wersja ma chromowane elementy na zderzaku przednim, obudowy lusterek, felgi aluminiowe. Samochód dostępny jest w wersji hatchback ze szklanym dachem oraz w wersji cabrio.
- Cena wersji Mirror rozpoczyna się od 53 050 zł.
- Nowy Fiat 500 Collezione będzie podróżował po najważniejszych europejskich stolicach mody: w pierwszej kolejności zagości w Mediolanie, a następnie wyruszy do Londynu, Berlina, Madrytu i Paryża.
- W hołdzie ponadczasowemu stylowi 500, nowa wersja specjalna Collezione prezentuje wspaniałe dwukolorowe nadwozie „Primavera” zapowiadające nadejście wiosny.
- Nowa kampania reklamowa „500 Collezione. Inspiruje się sobą” pokazuje, jak stylowy jest ten samochód, oferujący wyjątkową kombinację kolorów i materiałów, dbałość o szczegóły i ponadczasowy charakter.
- W jedenastym roku swojego życia Fiat 500 pobił nowy rekord sprzedaży w Europie – najlepszy pierwszy kwartał w historii, z ponad 58 000 sprzedanych egzemplarzy.