Ingolstadt, 15 czerwca 2015 r. Rajd Donau Classic świętuje swoje dziesiąte urodziny. Z tej okazji, jego główny sponsor, Audi Tradition, wystawi na starcie dziesięć samochodowych klasyków i przypomni fakt odrodzenia przed 50 laty marki Audi. Rajd zabytkowych samochodów, tradycyjnie rozgrywany w okolicach Ingolstadt, potrwa od 18 do 20 czerwca. Wyjątkowymi gośćmi imprezy będą legendarny kierowca rajdowy Walter Röhrl i jego dawny pilot, Christian Geistdörfer.
Gazu.pl - Strona 4 z 4 samochody klasyczne
Ingolstadt, 2 kwietnia 2015 r. Na wystawie pt. „Razzia“ (włoski: obława, nalot) Audi museum mobile zaprezentuje czternaście policyjnych samochodów różnych marek, pochodzących z różnych epok historii motoryzacji. Wystawa specjalna potrwa od 10 kwietnia do 30 sierpnia 2015 r. i będzie można ją zwiedzać również z przewodnikiem. Dodatkowo, już teraz, podziwiać można „Skarby z Neckarsulm“, czyli produkowane w tej właśnie fabryce historyczne samochody i motocykle, umieszczone na okrężnej windzie tzw. Paternoster.
Ingolstadt, 19 stycznia 2014 r. Audi Tradition zaprezentowało kolejny, niezwykły nabytek do swojej kolekcji historycznych pojazdów. To „DKW Elektro-Wagen”, elektryczny samochód z roku 1956. W latach 1955 – 1962, Auto Union GmbH produkowało w Ingolstadt samochody DKW Schnellaster. Około stu zbudowanych tam egzemplarzy było pojazdami elektrycznymi, przeznaczonymi głównie dla dostawców energii, zakładów komunalnych i wytwórców akumulatorów.
Roadster, karoseria Horch | |
Rok produkcji: | 1935 |
Silnik: | rzędowy, sześciocylindrowy |
Pojemność skokowa: | 2257 cm3 |
Moc: | 50 KM przy 3300 obr./min |
Napęd: | na oś przednią |
Długość: | 4700 mm |
Ciężar własny: | 1350 kg |
Prędkość maks.: | 115 km/h |
Zużycie paliwa: | 14 – 16 litrów/100 km |
Cena: | 7950 marek |
Okres produkcji: (dotyczy całej serii Audi Front) |
1933 – 1938 |
Liczba egzemplarzy: | 2 roadstery na IAA Berlin 1935, cała seria – 4408 samochodów |